لینک های نوفالو در مقابل لینک های فالو
نوشته شده توسط : مهمان نواز


همانگونه که گفتم از مدتی پیش تامبلر از لینک و پیوند های نوفالو برای پیوند های ساخت بک لینک رایگان خروجی اش بهره مند شد. علاوه بر این آنها در مجموع لینک و پیوند های تصاویر را هم از شرایط فالو بیرون کردند!

با اعتنا به‌این داده ها پیوند های دریافتی از این وبسایت اجتماعی مثل لینک و پیوند های دریافتی از توییتر است و فقط تحت عنوان سیگنال های موءثر اجتماعی می توانید از آن ها استعمال نمائید.

آیا این دسته از لینک و پیوند ها امن و کارآمد می باشند؟
هر یک سری ما در از روش انجمن های تخصصی سئوی خارجی گزارشاتی درباره‌ی عده ای میبینیم که به خیال پیوند بیلدینگ از روش تامبلر با جریمه های متعدد مواجه گردیده اند البته در کل این پلتفرم برای لینک و پیوند سازی امن میباشد. تلاش نمایید هیچوفت همت نکنید سیستم را به دور بزنید و یا این که در یک پست وسعت متعددی پیوند به تارنما خودتان بدهید تا ایمنی پیوند سازی تان محافظت گردد.

چطور از تامبلر پیوند بگیریم؟
۱- یک وب لاگ در تامبلر بسازید
او‌لین کاری که بایستی بکنید اینکه یک حساب درون وب سایت تامبلر بسازید. این فعالیت خیلی ریلکس و سریع میباشد.

هنگامی که یک حساب در تامبلر ساختید می بایست کاغذ وب لاگ خویش را فعال‌ساز‌ی فرمایید. تامبلر تغییرات بی آلایش ای در بلاگ شما ساخت و ساز می‌نماید ولی شما قابلیت و امکان های کافی برای انعطاف پذیری در فردی سازی بلاگ تان ندارید.

یک کدام از نکاتی که به شدت پیشنهاد میکنم در زمان راه‌اندازی وب لاگ تان رعایت فرمایید، این میباشد که در توضیحات آن به وبسایت خویش لینک و پیوند بدهید.

نکته دیگری که بایستی رعایت فرمایید این میباشد که دقیقا از به عبارتی جایی به تارنما خویش لینک و پیوند بدهید که به دیگر صفحه های کانال اجتماعی تان لینک و پیوند می‌دهید.

این زمینه به خیر این سیگنال را به گوگل میرساند که‌این دو با هم در رابطه می‌باشند. پس همان گونه که مرتبا در تامبلر پرورش می کنید، گوگل متوجه ارتقا محوبیت اجتماعی شما هم می گردد.

۲- دقیقا مشخص و معلوم فرمایید که چه چیزی منتشر میکنید
مرحله بعدی شما این میباشد که دقیقا برسی فرمائید چه محتوایی مربوط به شما وجود داراست که برای اعضای تامبلر اثرگذار و جذب کننده می‌باشند.

بلاگ تامبلر یک بلاگ بی نقص وجود ندارد و تنها روی بعضا از سر مشق های رفتاری مثل تصاویر، محتوای کوتاه و نقل و قسم ها فوکوس داراست. همان اعضای این پلتفرم بیشتر دنبال این موردها می باشند.

این قضیه را فراموش نکنید که تصاویر مهم‌ترین مورد مقابل شما برای اخذ پیوند های پشت سر هم می باشند.

بلاگ تامبلر یک دور و اطراف عالی برای آزمایش کردن ایده های محتوا و دیدن آنچه که روی یوزرها پاسخ می دهد میباشد. در صورتی یکسری هفته میباشد که راجع‌به ساخت یک وب سایت حیوان ها خانگی می‌پندارید، پس بهتر میباشد اولیه مدتی در تامبلر کار فرمایید تا ملاحظه کنید برخورد یوزرها نسبت به شما و کارتان چه‌طور میباشد.

۳- محتوا و لینک و پیوند های خویش را منتشر نمائید
منتشر کردن محتوا در تامبلر خیلی سهل و آسان میباشد. کافیه آیکون قلم در کناره بالا و سمت راست رو پیدا فرمایید و با کلیک روی اون تعیین فرمایید که چه نوع محتوایی رو می‌خواید ارسال نمائید. فراموش نکنید که ایمن ترین وضعیت به دست آوردن بک پیوند، به کارگیری از تصاویر میباشد.

براین اساس در میان آیتم های نوع محتوا، عکس را تعیین فرمائید و از این نحوه به تارنما خودتان لینک و پیوند بدهید.

بعداز منتشر کردن محتوا، به ساب دامین خویش در تامبلر بروید.

اعتنا نمائید که در داشبور، لینک و پیوند ممکن میباشد یک هدایت جاوا اسکریپ را نشان بدهد ولی در بلاگ حقیقی هیچ مشکلی نیست و پیوند به خیر و خوبی اعمال شده‌است:

خب از همین مراحل برای ایجاد پیوند های متعدد می توانید به کار گیری فرمایید.

مانیتورینگ پیوند های تامبلر شما
مانیتور های بک لینک و پیوند شایسته ترین طرز برای پیگیری پیوند های شما می باشند. در حالتی که پیش از این عضو هیچ کدام از چنین خدمت هایی نبوده اید توصیه میکنم به طبع عضو بشوید تا رئیس بهتری خیر فقط روی بک لینک و پیوند های تامبلر بلکه بقیه بک لینک و پیوند های خودتان داشته باشید. (پیشنهاد می‌کنیم نوشته‌علمی مانیتورینگ بک پیوند های تارنما را بخوانید.)

بعداز نام نویسی میتوانید خیلی ریلکس و سریع با اضافه کردن دامنه خویش کل بک لینک و پیوند هایتان را پیگیری فرمائید.
با به کار گیری از غربال های سمت راست میتوانید پیگیری تان را به بک لینک و پیوند های تامبلر محدود فرمائید.
با این عمل میتوانید در طی اینکه در تامبلر لینک و پیوند سازی می کنید، آنها‌را پیگیری هم فرمائید.
عده بندی راجع‌به لینک و پیوند های تامبلر
بک لینک و پیوند تامبلر

بهتر میباشد که تنها به تامبلر برای بک لینک و پیوند سازی توکل نکنید.
همانگونه که گفتیم گوگل از تامبلر تحت عنوان یک پلتفرم اشتراک گذاری اجتماعی به طور کامل دانایی دارااست و به همین ادله بها لینک و پیوند های آن نسبتا ذیل هستند البته گشوده هم در شکل استعمال صحیح تاثیر مثبت خودشان را میگذارند.
علاوه بر این موتور های کاوش متفاوت یک پروفایل بک پیوند سلامت، مختلف و گران بها را دوست دارا هستند
به هر حالا شما با توکل به داده ها این نوشته‌ی‌علمی میتوانید تحت عنوان یک کارشناس تامبلر عمل فرمائید و از آن برای پرورش کسب و کارتان به کار گیری فرمائید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: